Välkomna till bloggen vid namn Eagle

Jag kan börja med att presentera mig själv. Jag heter Christine är 30 år är gift med en man som heter Fredrik och har en dotter som heter Emma. Vi har även två hundar och en katt. Så som jag känner nu så kommer jag nog inte att skriva så mycket om själva familjelivet, utan mer om våran sysselsättning. Fast man vet aldrig det kan ju ändra sig.. :)

Anledningen till att denna bloggen kom till var för att för det första, jag har bloggat förut men la ner det fast nu börjar jag faktiskt sakna det. För det andra och den viktigaste anledningen var att jag och min man har ett eget företag, och vårat företag är kopplat till en fabrik. Fabriken heter Amway och jag vill berätta våran story och våran väg till framgång med hjälpmedlet Amway.

Amway är ett enormt stort företag som funnits sedan 1959 och under denna tiden så har många människor kommit och gått, en del är jätte nöjda och en del är mindre nöjda. Och min idé med denna blogg var att jag ville berätta från en vanlig "Svensson" familjs syn på detta och berätta hur det gått till för oss.

Internet är enormt bra för att sprida information, men ibland tycker jag att det är hemskt att människor kan sprida så mycket skit om andra människor m.m Det fungerar ju tyvärr såhär att när folk är nöjda så hör du inget, men är dom missnöjda så ska dom vräka ur sig allt så alla ska få veta hur hemsk världen är emot dom.

Jag har sett att det står mycket skit om Amway på internet och jag tänker inte ta ifrån någon människa deras åsikt, absolut inte. Jag vill bara framföra min åsikt och berätta om hur det går till för oss.
Jag tänker vara enormt ärlig och är det någon som är nyfiken så är ni välkomna att ställa frågor.

Jag och min man har jobbat med detta sedan 2007 men det är inte förrän knappt ett år sen vi blivit aktiva.
För oss är Amway ett verktyg att ta oss från punkt A till Ö och det kommer att vara mycket stopp på vägen så ni kommer att få läsa om både B, C, D :)
Amway är som sagt en fabrik därifrån vi beställer våra produkter och med hjälp utav detta så kan man tjäna extra pengar, eller mycket pengar om man hellre vill det :) Vi har planer på att bygga detta stort och är det någon som vill veta hur man gör det så får man ta det personligen det är inget man förklarar på 5 minuter eller över internet.

Så nu vet ni hur bloggen kom till. I något senare inlägg kommer jag att förklara vad namnet eagle betyder för mig. Jag känner mig nöjd med mitt första inlägg och tycker att detta räcker som information till att börja med.
Hoppas att ni kommer tillbaka!

Your Sincerely
Christine

Kommentarer
Postat av: E.G

Mycket BRA gumman!

Nästan så man själv är sugen på att skaffa en med,

men då blir väl du gaaalen på mig ;-)

Men detta är en jätte bra ide och det kommer vara kul senare och se tillbaka på!

Keep up the good work!



Puss&Kram

2010-03-08 @ 15:21:07

Lämna ett spår

Ditt namn är
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som kan se den)

Bloggadress (så jag hittar till dig sen)

Vad har du på hjärtat

Trackback
RSS 2.0