Som att vara i skolan igen

Ursäkta att jag inte uppdaterat tidigare men jag kom inte in på min blogg och kunde inte förstå vad det var som var fel, men nu verkar det vara fixat iaf. Jag ordnade en ny mail, och den fungerar inte heller vet inte vad som hänt.

Detta var första helgen på jätte länge som vi var helt lediga. Inget jobb, inget Amway! Det kändes så konstigt och jag var sååå uttråkad. Så helgen har varit rätt så lugn, Emma har varit hos sin pappa och jag och Fredrik har storstädat och rensat lite skräp och pluggat. Yes,  you heard.....read right! :)
Det är inte som i skolan för detta är hundra ggr roligare.

Vi ska ha en stor produktvisning med våran downline i slutet på månaden och alla har var sitt ämne att prata om så det gäller att veta vad man ska säga, ha koll på priser, hur mycket det innehåller och ingredienser m.m
E.G ska börja med att presentera företaget, och sig själv. Sen ska hon prata om hårvård.
Sen kommer jag och pratar om kroppsvård.
Efter mig är det C.N's tur att prata om tandvård, och hon kommer även att hjälpa R.K med städ och sist men inte minst så kommer Fredrik och pratar om tvätt. Detta är ju ett suveränt tillfälle att växa i sig själv och lära sig mer om produkterna. Jag anser att man kan aldrig höra saker och ting för många ggr, speciellt när det är något viktigt och som man tycker är roligt.

Imorgon ska jag jobba och passa på och dela ut lite kataloger. Jag ska förmodligen göra en produktvisning på det ena jobbet så dom ville se vad vi hade för olika produkter, så det ser jag fram emot.

På onsdag kommer A&A hem till oss och då ska vi ha STP (show-the-plan) och även liten utbildningen med våra vitaminer, NUTRIWAY. Känner att jag behöver lära mig lite mer om vitaminer. I detta samhälle vi lever i så är det hälsa och skönhet så står högst på listan, alla vill se bra ut och må bra och som tur är så är våra vitaminer & kosttillskott på 1:a plats i världen och har varit dom senaste 7 åren. Vårat smink & hudvårdsmärke ARTISTRY är bland topp 5 i världen. Så vi har tur att få jobba med dom bästa märkena.

Artistry är ju ett prestigemärke och alla kanske inte har råd eller känner att dom inte vill lägga allt för mycket pengar på hudvård eller smink, och då kommer ju Amway to the rescue :)
I februari fick vi ett till märke som heter BeautyCycle. Detta är ett suveränt märke för dom som kanske inte har så mycket pengar men ändå vill ha bra hudvård och smink. Så jag rekommenderar er att ta er en titt på hemsidan.

Jag vill förklara mitt val till namnet på bloggen. Eagle hoppas jag att alla vet att det betyder örn på svenska. En örn är en av dom största rovfåglarna, och dom är enormt kraftfulla fåglar.

An eagle knows when a storm is approaching long before it breaks. The eagle will fly to some high spot and wait for the winds to come. When the storm hits, it sets its wings so that the wind will pick it up and lift it above the storm. While the storm rages below, the eagle is soaring above it.The eagle does not escape the storm. It simply uses the storm to lift it higher. It rises on the winds that bring the storm.

Remember, it is not the burdens of life that weigh us down, it is how we handle them.

Your Sincerely
Christine


Kommentarer

Lämna ett spår

Ditt namn är
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som kan se den)

Bloggadress (så jag hittar till dig sen)

Vad har du på hjärtat

Trackback
RSS 2.0