Produktvisning + filmkväll

I lördags hade vi och vårat team produktvisning. Vi visade städ, tvätt, kroppsvård, hårvård och tandvård. Alla var duktiga en del hade pluggat mer än andra men när det väl kom till kritan så var alla nervösa. Fast vi hade jättekul och en helt okej försäljning.

Jag gjorde även en hudanalys och jag verkligen älskar att jobba med hudvård. När människor får se sig själva och få veta vad dom behöver ha för cremer m.m så blir dom jätteglada. Dom känner sig fräscha och fina och då blir jag supernöjd.

På kvällen åkte vi till våra uplines. Dom är så underbara A&A. Och en kul nyhet var att i lördags så blev dom Platina. Vi var så glada för deras skull. Vi var hemma hos H.S och det var även ett annat par W kom dit en stund. Paret W är helt underbara människor, glada och positiva.
Vi åt gött och tittade på en film ihop. Såg "Jakten på lycka" med Will Smith. Har ni inte sett den så se den. Det är är sann film om en man som inte har så mycket och förlorar det lilla han har. Med det ska ha försöka ta sig fram dag för dag med sin son. Utan pengar, eller boende tar han sig igenom allt. Chris Gardner heter mannen som det handlar om. Vem vet kanske ändrar du ditt tankesätt så som jag gjorde.

Jag kan även göra lite reklam om en annan film som Will Smith också gjort. Den heter "Seven Pounds" och är också enormt givande. Efter att jag sett den så skrev jag en anteckning i min kalener. "Lär dig ge mer av dig själv"

Idag har vi haft Team Meeting, som vi har varannan onsdag. Och vi har redan bokat in en ny produktvisning i slutet på April och kommer att prata om våra vitaminer (Nutriway) och hudvård (Artistry).

Jag märkte att min frågestund inte gick så bra :) Ja jag har väl inte så intresserade läsare antar jag eller så kanske jag skrivit om det människor vill veta och har inget mer att fråga.
Ni får fråga när som inte bara på frågestunden...

Nu blir det sova för imorgon är det jobb och leverans av produkter.

Your Sincerely
Christine

Kommentarer

Lämna ett spår

Ditt namn är
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som kan se den)

Bloggadress (så jag hittar till dig sen)

Vad har du på hjärtat

Trackback
RSS 2.0