Eagle

Jag skulle berättat igår att vi har ett function som kallas för Eagle också. Nästa är inte förrän 10 april vilket är alldeles för långt bort tycker jag. Fast det är ändå bra att man hinner att längta lite och om man t.ex vill komma till en ny pin nivå så kanske man inte hinner på bara en månad. Sist gjorde vårat ena "ben" som man kallar det 3% vilket var enormt kul och spännande och vi var så stolta över henne. Nästa gång blir det vårat andra ben som också gjort 3% och som vi hoppas även kommer göra 6% Då får dom gå upp på scenen och ta emot en pin och alla är glada för deras skull.

På Eagle så får vi höra flera olika talare som berättar sin story hur dom tagit sig dit dom är idag. Man får sig lite peppning själv och det är så kul att träffa alla människor. Skillnaden med Amway och ett "vanligt" jobb är ju att på ett vanligt jobb så måste du umgås med människor som du kanske inte tycker så mycket om. Människor som bara klagar och gnäller, och du kanske är i den sitsen själv. Du kanske verkligen avskyr ditt jobb men du är så tvungen att gå dit för att få pengar. I Amway så har människorna valt själva att jobba med detta, alla är positiva, glada och så enormt inspirerande.

Det finns dom som kallar detta en sekt, och för mig så får folk kalla det vad dom vill. Sekt? Pyramidspel? Ja what ever.. jag tycker bara det är underligt att dom som vet minst kastar ur sig mest skit.
För oss så är detta vårat liv. Vi älskar verkligen det vi gör och det är väl det som är vitsen? Hur många hittar ett jobb som dom verkligen älskar att jobba med?

Ni får jätte gärna ge mig feedback. Vore kul att höra folks reaktion på vad jag skriver.

Your Sincerely
Christine

Kommentarer
Postat av: Lesly

låter som ett intressant företag med bra produkter

2010-03-23 @ 12:29:55
URL: http://leslita.blogg.se/

Lämna ett spår

Ditt namn är
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som kan se den)

Bloggadress (så jag hittar till dig sen)

Vad har du på hjärtat

Trackback
RSS 2.0