Ansiktsmask

Sitter just nu med en pore cleansing masque, naturligtvis från Artistry. Man känner sig så enormt ren och fräsch efteråt. Detta är en krämig mask av minerallera som rengör huden på djupet. Löser upp överskottstalg och smuts ur porerna så att huden blir grundligt rengjord. Bidrar till att reglera överskottstalg på huden och motverkar glansiga partier. Stora porer blir märkbart mindre synliga. Gör huden slätare. Innehåller mineralsalterna zink och koppar som är kända för att ge en strålande hud samt NUTRIWAY-godkänd ginseng. Den har en uppfriskande doft av honungsblomma. Den är enormt dryg. Det finns säkert billigare ansiktsmasker men frågan är vad innehåller dom, hur mycket kemiska ämnen finns det i som huden inte känner igen och inte kan ta till sig utan istället så ger det motsatt verkan på din hud.



Kommentarer
Postat av: marre

åååh tack så mycket! Gyllene Tider har jag faktiskt fixat en massa, bara de "röjigaste" låtarna. Jag fick gärna ta med norska och dansa hitlåtar med.. kan du någon sån?

2010-03-22 @ 08:27:17
URL: http://maaarre.blogg.se/

Lämna ett spår

Ditt namn är
Kom ihåg mig?

E-mail (bara jag som kan se den)

Bloggadress (så jag hittar till dig sen)

Vad har du på hjärtat

Trackback
RSS 2.0